Cyprus Airways Vs Eurocypria

Εδώ και κάποιους μήνες οι υπεύθυνοι στέλλουν προς όλες τις κατευθύνσεις σε υψηλούς και χαμηλούς τόνους το «S.O.S.» για τα προβλήματα που δημιούργησαν και δημιουργούν οι ιδρυτές και διοικούντες την αποτυχημένη πια «Eurocypria», που επέβαλε την αναγκαστική συγχώνευσή της με τη «Cyprus Airways» για να προληφθούν τα χειρότερα. Καταστάσεις λίαν δυσάρεστες, που πρέπει να αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με σύνεση και κατανόηση και σίγουρα χωρίς θυματοποίηση μελών του προσωπικού. Είναι γεγονός ότι σοβαρά ποσά διατέθηκαν – σπαταλήθηκαν από τον κρατικό προϋπολογισμό -στην ουσία από τις τσέπες των καταναλωτών- για την ενίσχυση και εξυγίανση του «εθνικού» μας αερομεταφορέα.

Εκείνο που είναι απαραίτητο, επειδή πρόκειται περί ημικρατικού οργανισμού που χρηματοδοτείται από το υστέρημα του λαού, είναι να συνειδητοποιήσουν τόσο οι κυβερνώντες όσο και οι διοικούντες, με το σύνολο του προσωπικού αλλά και η Ελεγκτική Υπηρεσία του κράτους το μέγεθος των ευθυνών τους γύρω από θέματα βιωσιμότητας, επικερδότητας, λειτουργικότητας, νομικού καθεστώτος και άλλων συναφών και να χειρίζονται τα όποια προβλήματα με πλήρη διαφάνεια, κάτι που το απαιτεί ο κόσμος και το επιβάλλει η χρηστή διοίκηση. Ο όρος «εθνικός αερομεταφορέας» όχι μόνο δεν αποενοχοποιεί για τυχόν ατασθαλίες ολιγωρίες, αποτυχίες αλλά δημιουργεί πρόσθετες ευθύνες και υποχρεώσεις για συνεχή επαγρύπνηση.
Το ερώτημα που αναμένει επειγόντως απάντηση είναι ποιοι, πώς και πότε αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια δεύτερη αποτυχημένη, όπως αποδείχτηκε, αεροπορική εταιρεία, τη «Eurocypria», της οποίας επιβάλλεται σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα η διάλυση και συγχώνευση με τη «Cyprus Airways», για ν’ αποφευχθούν τα χειρότερα για την Κυβέρνηση το λαό και το προσωπικό της;

Έγιναν από ειδικούς οι απαραίτητες τεχνο-οικονομικές μελέτες και εξετάστηκαν με την επιβαλλόμενη σοβαρότητα οι συνθήκες και προϋποθέσεις βιωσιμότητας, λειτουργικότητας, επικερδότητας, νομικού καθεστώτος της νέας εταιρείας, ως και οι πιθανές επιπτώσεις στις εργασίες της υφιστάμενης εταιρείας; Εξετάστηκαν οι πιθανότητες αποτυχίας της νέας αυτής εταιρείας και καταρτίστηκε ειδικό σωστικό της σχέδιο;

Άναβαν τα ευρήματα των σχετικών μελετών, χωρίς ενδοιασμούς ή επιφυλάξεις, το πράσινο φως για τη σύσταση και τη λειτουργία ενός δεύτερου αερομεταφορέα στην τόσο περιορισμένη αγορά της ημικατεχόμενης πατρίδας μας; Και αν υποθέσουμε ότι όλα αυτά έγιναν νομότυπα, τότε ποια είναι εκείνα που πήγαν στραβά και καταλήξαμε στη διάλυση της εταιρείας λόγω χρεωκοπίας; Δεν νομίζουν, η Κυβέρνηση αλλά και άλλοι υπεύθυνοι, ότι οφείλουν μια επίσημη υπεύθυνη σφαιρική ενημέρωση του κόσμου, που καλείται πάντα να πληρώνει τα σπασμένα; Είναι μήπως οι μισθοί, τα επιδόματα, τα φιλοδωρήματα, οι αποζημιώσεις πιο σημαντικά από την ευθύνη των υπευθύνων για τα τόσα εκατομμύρια που χάνονται μούχτιν και βερεσιέ; Ο λαός με την ισόβια αλλά όχι ανεξάντλητη υπομονή του και τη γνωστή κατανόησή του, περιμένει τα δείγματα ευθύνης των υπευθύνων

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s